מתכננים השקה, ככה תעשו את זה כמו מקצוענים

סרטון תדמיתי

אין ספק כי אחד הדברים הקשים ביותר בעולם העסקי זה להשיק מוצר חדש. קודם כל בכל תחום התחרות היא עזה במיוחד אך הקושי הוא כפול וזאת בגלל שהלקוחות לא ירצו לקנות את המוצר החדש מבלי שהם מכירים אותו. כך אירוע ההשקה של המוצר הוא משמעותי ביותר ויש לו השפעה אדירה על ההצלחה של קו המוצרים החדש שאתם משיקים ופעמים רבות הוא יקבע את עתיד העסק או לכל הפחות את עתיד המוצר החדש. על כן כל חברה צריכה לעשות מאמצים אדירים לערוך את אירוע ההשקעה הגדול ביותר והמוצלח ביותר ולא להתפשר על נושא זה. לאחר ההשקה באירוע יש להמשיך ולתמוך במאמצי השיווק בכדי להחדיר את המוצר לשוק בצורה הטובה ביותר ולהבטיח כי המומנטום בהנחה שהוא חיובי לא ייעלם וכך אנו נוכל באמת לחנך את השוק שבו אנו פועלים לקנות את המוצר שלנו.

על מה אסור לוותר בעת השקה חדשה?

אז כיצד נבטיח כי ההשקה תהיה ברמה גבוהה, תשכנע את השוק ולא רק זאת אלא שאנו נצליח לשווק את המוצר גם לאחר סיום אירוע ההשקה? אם כן אתם צריכים להבין כי הדרך עוברת קודם כל באמצעות סרטון שיווקי. עליכם להבין כי כיום הכוח של סרטון שיווקי הוא עצום וסרטון תדמיתי ושייוקי טוב יכול לשכנע קהל אדיר לקנות את המוצר שלכם. אנשים היום עייפו מן המילה הכתובה והם מסננים פרסומות אשר אין בהם סרטונים ולכן כל חברה קטנה כגדולה צריכה לקחת בחשבון כי היא חייבת להפיק סרטון ברמה הגבוהה ביותר שיש ולא להתפשר או לוותר על נושא זה.

כיצד נבטיח כי הסרטון יתאים לקהל שאליו אנחנו מכוונים?

כמובן שהסרטון צריך להתאים כמו כפפה ליד לקהל שאליו הוא מיועד לדוגמא אם מדובר בקהל צעיר אפשר להשתמש בסרטי אנימציה , לכן זה אומר כי אנו או חברת ההפקה של הסרטון חייבים לעשות מחקר שוק מעמיק ולהבין בדיוק מי הוא קהל היעד של המוצר ומה הן ההעדפות שלו. סרטון זה לא משהו שמפיקים כלאחר יד אלא זה משהו שחייב להיות מתוכנן ומבוסס על ידע ומחקר מעמיקים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה עסקים צריכים שירותי מחשוב בענן?
מחשוב ענן הוא סוג של מחשוב שבו משאבים, תוכנות ומידע משותפים מסופקים למחשבים ולהתקנים אחרים לפי דרישה,...
קרא עוד »
אפר 30, 2023
מה נכלל תחת משרות לאבטחת מידע
סייבר הוא לא מקצוע אחד אלא הוא מחולק לענפים רבים של יידע. אם אדם אומר לכם שהוא עובד בהייטק או בסייבר,...
קרא עוד »
יול 21, 2020
תהליך הלוקאליזציה של משחקי מחשב
תהליך לוקליזציה של משחקי מחשב, שונה ומורכב הרבה יותר מכל תהליך אחר של תרגום. במהלך תרגום ולוקליזציה...
קרא עוד »
פבר 06, 2019